Tuesday, December 06, 2005

südaöö, kuulan muusikat ja loen õppejõudude blogisid :)
õppimisest on täiesti villand. homme (s.t juba täna) on kliinilise eksam ja psyhhomeetria kontrolltöö. kliinilisega pole hullu, aga psyhhomeetriaks pole jõudnud veel õppima hakatagi.
täna oli raske päev. hommikul uurimustöö projekti esitamine, siis nõustamise kontrolltöö ja siis veel suhtlemistreening, kus ma end tõsiselt ületasin. videosalvestused ei meeldi mulle üldse, avalikud esinemised ei meeldi mulle üldse, 15 psühholoogihakatist, kes iga su sõna ja mitteverbaalset väljendust kommenteerivad (mina nende seas), ka mitte. tegelikult on need hakatised väga toredad inimesed, aga kahjuks piisavalt kompetentsed, et õiglaselt kritiseerida :P
tegelikult peaksin praegu magama, sest viimased ööd unetud olnud. aga samas ma pole ainuke... seminaritöö juhendaja saatis eelmisel ööl pool üks mulle meili. ja kursakaaslased, kes magavad päeval ja öösiti üleval jne jne jne

When I examine myself and my methods of thought, I come to the conclusion that the gift of fantasy has meant more to me than any talent for abstract, positive thinking.
Albert Einstein

No comments: