Thursday, December 15, 2005

mida ma küll teeksin, kui mul arvutit poleks. god forbid... võib-olla läheksin magama ja ei kolaks netis. või ka mitte.
happy-happy-joy-joy, selleks aastaks eksamid läbi, jaanuaris jätkame.
põhimõtteliselt ma tülgastunud kõigest ja idee A-ga gueadeloupe'i minna näib aina ahvatlevam. njah! tegin väikesed kalkulatsioonid (tõesti väikesed, sest arvud väga väikesed) ning nentisin, et mul puudub selleks raha.
nii et heal juhul alutaguse metsadesse, mis, muide, on talvel ülilahedad.
jõulukinke minult see aasta ei saa. kahju! ei saa. see tingel-tangel kohustusliku rõõmsa olemisega ning kaubanduskeskustes möirgava jõulu-ma-lähen-kohe-hulluks-muusikaga viskas lõplikult üle. nagu iga aasta.
mul ei ole kinkide tegemise tuju. ei ole. mõelge ise midagi välja. arvatavasti teen kokkuhoitud raha eest mingile fondile toetuse, mingid ideed juba olemas.
jesus, teha mingi juudipoisi sünnipäevast nii palju kära. ma üritan juba aastaid oma sünnipäevi maha vaikida, suure hädaga saavad ära peetud. mitte, et mul midagi kristluse, juutide või jõuluvanade vastu oleks.
aga...
miks ma pean sellest pullist osa võtma?

No comments: