Saturday, December 03, 2005

njaa... käib töö ja vile koos. kohutavalt kiire on,
sest tegemisi on nii töö-, kooli- kui eraelus. juba nädalake ma pole öösiti kuigi palju maganud. täna öösel mängisin toreda seltskonnaga bridži, eile öösel üks sünnipäev (ka toreda seltskonnaga) ja enne seda unetus (endale olen alati suurepärane seltskond).
neljapäeval käisin verd andmas esimest korda elus ja sain endale kohtumajja lõpuks oma kruusi, ilusa pelikaniga. weeee... mul on kruus. aga vere loovutamine ei olnudki mingeid ebameeldivusi tekitav. nojah, enne seda, kui nõel veeni torgati, olin tohutult närvis, kuid niipea kui protseduur ise pihta hakkas, oli kõik suurepärane. ja terve päev oli hea olla.
ilm on külm ja õhk karge, mulle see meeldib.
aga nüüd ma lähen hetkeks magama, sest uurimuse projekt, mida ma päevi teinud olen, enam ei edene, kuna mõte ei liigu ning tähelepanu hajub.

No comments: