Tuesday, May 22, 2007

möödunud nädalavahetusel lõppes minu gestaldikursus. nagu ivika ütles "see gestalt sulgub nüüd." huvitavad kuud olid, kui tagasi mõtlema hakata. seepärast oli ka tore saada meilile grupipilt, mis pühapäeval tehtud sai.
...
pühapäev - grupi lõpp ning lisaks paar huvitavat ja üllatavat ja kosutavat vestlust. eile lubasin endale akadeemilise hulluse järel kerge puhkuse, et tulevasteks eksamiteks ja kaitsmiseks värskem ning enam valmis olla.
...
umbes kuu aega tuleb vastu pidada ja endast vajalik anda, et lõpp klapiks. oeh. tegelikult on see kõik nii väsitav ja kurnav olnud ning kõik, mis tuleb, näib sama väsitav. aga küll edeneb. kui juba nii kaugele olen jõudnud, siis jõuan veel kaugemale. igas mõttes.
...
üritasin sõbra käest järjekordselt oma "jumalat ei ole kodus" välja nõutada, aga edutult. igatahes, ma ei kavatse alla anda. ükskord saan ma selle raamatu tagasi.
arvestades usu teemasid, mis minu sees keerlevad, on see siiski vajalik.
...
kõik see aitab mõista end. oma olemust.
kes ma olen? mida ma vajan?
Our character...is an omen of our destiny,
and the more integrity we have and keep,
the simpler and nobler that destiny is likely to be.
George Santayana

No comments: