Sunday, April 23, 2006

millest ma rääkida tahtsin? kõigest? no kõigest ei jõua-ei saa- ei tohi.
aga millest siis saab?
kas seksist ja seksuaalsusest tohib rääkida? teoreetiliselt - jah, praktiliselt - ei. või vastupidi? praktiliselt räägitakse, aga teoreetiliset ei tohiks?
mul tuleb meelde, kuidas ma ühes seminaris tõstsin lärmi,
sest kirsti oli ühe slaidi peale kirjutanud "... seksuaalsed või muud sündsusetud mõtted".
nimelt olin
(ja olen jätkuvalt)
veendumusel,
et seksuaalne mõte ei ole kohe automaatselt sündsusetu mõte. õppejõud nõustus, kuid põhjendas antud sõnavalikut kontekstist lähtuvalt. olgu sellega kuidas on, psühholoogid suhtuvad teemasse õnneks üsna elutervelt ja vabalt. samas, ei saa öelda, et psühholoogid teemasse normaalselt suhtuvad, sest ärme unusta, et paljudes teemades ei vasta psühholoogide käitumine ning arusaamine statistilisele või kultuurilisele normile.
aga mida ma öelda tahan?
võib mõelda. võib rääkida. võib veel paljut...
olgem rohkem ebanormaalsed ;)
lugupidamisega,
vabameelne

No comments: