Wednesday, June 29, 2005

maailm on täis huvitavaid inimesi. millegipärast kohtame neid harva ning ka siis ei oska neid hinnata.
teine võimalus on, et me lihtsalt ei oska alati inimestes huvitavat märgata ning see äratundmishetk on nõnda harvalt esinev. õigem oleks öelda - mina ei oska märgata.
minu kirg huvitavate inimeste vastu on mulle alati iseloomulikuks jooneks olnud.
kardetavasti saab sellest ka minu hukatus. sest inimesed, kes ei ole huvitavad, jätavad mind niivõrd külmaks, et ma ei viitsi nendega piisavalt tegeleda. ja sellest on kahju, sest võib olla oleks nad seda tähelepanu väärt. mitte, et minu tähelepanu oleks midagi erilist. hoopis selle pärast, et ma jätan end ehk ilma võimalusest neis huvitavat näha.

The reasonable man adapts himself to the world; the unreasonable one persists in trying to adapt the world to himself. Therefore, all progress depends on the unreasonable man.
George Bernard Shaw

No comments: