Saturday, November 17, 2007

mis siis viimasel paaril päeval juhtunud on?
eile olin tubli vilistlaskogu liige ja käisin õpilastega oma vanas koolis juttu vestmas ning vägivaldset käitumist koolis analüüsimas. väga lahedad noored olid ja hoolimata hirmudest suutsin nendega ühise keele leida ning teha tööd oma stiili järgi.
siis viisin raamatukokku paar minu käes olnud teost ja jooksin juuksurisse. kohe löögile ei saanud, aga eile sai mul ikka kiharaid vähemaks võetud.
täna olin tubli. olin enne oma vanemaid üleval ja hakkasin koolitöödega tegelema. päeval ikka puhkasin ka veidi. siis õhtul kohtusin ühe huvitava inimesega ja veetsin mõnusalt aega. õhtul olen jälle koolitöödele pühendunud ja kavatsen seda ka homme teha, sest ülikooli jaoks vaja mitu olulist koolitööd esitada.
There are some things you learn best in calm, and some in storm.
Willa Cather

No comments: