Wednesday, February 21, 2007

tegelikult on praegu öö, aga kuna õhtul võetud valuvaigisti on oma mõju kaotanud ning praegu võetud tablett ei ole veel mõjuma hakanud, siis teen aega parajaks. tegelikult on õudne uni ja väsimus, aga nagu eilegi, üle nelja tunni järjest magada ei saa. siis vaja uut tuimestavat laksu.
...
mulle hakkab järjest enam tunduma, et operatsiooni ajal ma ei saanud piisavalt tugevat tuimestust. kõik räägivad, et tegelikult ei oleks tohtinud mingit valu tunda. tundsin. räiget valu. see praegune agoonia on käkitegu selle kõrval.
...
igatahes tahaksin tänada operatsiooniblokis töötavat inglit, kelle nime ma ei tea, aga kellest oli kasu kogu selle jandi üleelamisel. tõeliselt nunnu õde oli.
ehk siis - viskan head soovid õhku ja loodan, et õige inimene need üles korjab.
...
kommentaariks eelmisele postitusele. esmaspäev oli viimane tööpäev, logisin end infosüsteemist välja ja siis tuligi ette see (minu jaoks tähendusrikas) tekst. võib juhtuda, et jään töölt eemale pikemaks ajaks, mis on mõnes mõttes küll kurb, sest teatud hoolealustest lahkuminek on raske, aga samas ka kergendus, sest töökeskkond on päris kurnav.
...
juba on kuulda olnud, et saaga jätkub, see tähendab, et suitsutoa igal külastajal on kõige (ka iga minu teo) kohta arvamus välja kujundatud, mida kõigiga jagada tuleb.
ega jah - seisus kohustab :P
Whoever gossips to you will gossip about you.
Spanish
Proverb

No comments: