Friday, January 12, 2007

"olgu, olgu. jumal, ma olen nii väsinud ja varsti tuleb tõusta. väljas särab päike. tead mis. sa tapsid mu ja saatsid põrgusse, ja sa pead allilma laskuma, mind üles otsima ja mulle elu tagasi andma. kui sa mulle järele ei tule, saab minust deemon ja ma tirin su põrgupimedusse."
iris murdoch kirjutab hästi. mitmekihiliselt ning minu jaoks olulistest teemadest.
...
"mingi sõlm siin on jah. midagi rohkemat ma praegu öelda ei saa. tuleb analüüside järgi vaadata."
gordioni sõlm?
kuidas seda sõlme raiuda?
...
pole juba pikka aega kirjutanud, endal tekkis juba tunne, et midagi on puudu.
pole aega olnud,
pole jõudu olnud.
kas on üldse midagi, mida kirjutada? kõik on sama, miski ei muutu.
...
paljudel läheb kehvasti. aga näen ka neid, kel hästi läeb. üritan neist innustuda.
on eksamite tegemise aeg ja seminaritöö kirjutamise aeg. ja nende asjadega olen kõige vähem saanud tegeleda. kas pean tõesti isolatsiooni pagema?


Have patience with all things, but chiefly have patience with yourself. Do not lose courage in considering you own imperfections but instantly set about remedying them - every day begin the task anew.
Saint Francis de Sales

No comments: