Wednesday, October 04, 2006

avastasin, et ei ole ammu bloginud. parandan oma vea.
eile tegin üllatusvisiidi oma sõbrale sünnipäeva puhul. too reis jääb meelde. ärkasin eile kell 6:30, kell 7:30 olin tööl kuni õhtuni. vahepeal käisin ülikoolis ühe õppejõuga kohtumas. kell 19 astusin kohtumaja uksest välja ning põrutasime tallinnasse. öösel magasin... ei kommentaari kuidas. hommikul kell 6 äratus ja siis tagasi tartusse, et kell 10 loengus olla.
tänasest puhkan paar nädalat. nädalavahetusel käin maal, muidu tegelen oma seminaritööga ja üritan "tubli" olla.
vaatasin täna kursavend kaarli blogi otsast lõpuni läbi, ootan juba novembrit. minust tehtud fotod on magedad, aga selles on küll süüdi modell, mitte piltnik. kuigi võiks öelda "ära ole tuim ja mõttetu näoga."
kõlagu feminiinselt pealegi, aga praegu tahaks lavendliõitega vanni. adun, kui väsinud ma tegelikult praegu olen.
There must be quite a few things a hot bath won't cure,
but I don't know many of them.
Sylvia Plath

2 comments:

Kaarel Nurk said...

Kui väsinud Sa ikka oled, kui üle kolmesaja pildi üle jõudsid vaadata:)

Ei ole magedad need Sinu portreed. Sul on äge nägu ühe peal ja teisel on lumesadu:)

tonujyr said...

ikka olen väsinud. aga nii ma puhkangi.