Wednesday, August 03, 2005

ajakirjandus on alla käinud. keda süüdistada? eks ikka meid endid. parandan... eks ikka iseend. või on ajakirjandus alati all olnud. postimees ajab juba ka vihale, lugusid imetakse välja, pealkirju pannakse nii kuidas juhtub ja paremini müüb. raadios ajavad saatejuhid mõttetut möla... mis kõige hullem - ega nad ajukääbikud ole, see on nende endi valik möla suust välja ajada. telerit ma ei vaata õieti üldse enam. juba aasta aega. ehk siis... meediumid hakkavad otsa saama. hädapäraselt kõlbavad etv, cnn ja teater.muusika.kino ning klassikaraadio. hea, et needki on.
internett on ka veel... aga sellega on juba omad lood. mida uskuda? mida mitte? kui minul on õigus blogida, siis teisel on õigus seda lugeda. tal on ka muidugi õigus lugemisest loobuda, kuid võimalus, mille ma potentsiaalsele lugejale annan, kohustab mind eetilisuseks. mina olen ehk piisavalt eetiline... aga kas ka minu lugeja?

The man who reads nothing at all is better educated than the man who reads nothing but newspapers.
Thomas Jefferson

No comments: